گفتنی ها

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها

امر کن بی خانمانت می شویم
راز بگشا محرمانت می شویم
تو سلیمان جهانی رهبرم
هدهد نامه رسان ات می شویم

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

روزهای آخر انتظار

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ
با این تهدیدهایی که استکبار جهانی مطرح کرده است برای حمله، آن هم نقطه شروعش به احتمال زیاد از اردن خواهد بود که آدم را به یاد خروج سفیانی می اندازد، با این ظلم و ستم هایی که در حق اسلام می شود، با این جنایت هایی که علیه شیعه میشود، که در پاکستان، در عراق، در سوریه، در همه جای دنیا به جرم محب اهل البیت سر پسر بچه  ی شیعه را گوش تا گوش می برند، احساس می کنم روزهای آخر انتظار را داریم سپری می کنیم، روزهای پر التهاب جنگ با باطل در حال آغاز است، استکبار حرفی زده است که نمی تواند از آن عقب نشینی کند.

آمریکا به این دلیل که این جنگ را خیلی حیثیتی می داند در این تهاجم نظامی تمام توان خود را به کار خواهد گرفت، هم توان تسلیحاتی، هم توان تبلیغاتی، هم توان حیله و نیرنگ و نامرد بازی، و تمام شیطنت خود را به میدان می آورد، پس این جنگ که جهانی خواهد شد، حتی از دو جنگ جهانی گذشته هم جهانی تر خواهد بود و تعداد بیشتری از کشورها درگیر آن خواهند بود، جنگ سختی خواهد بود، بسیار سخت، خیلی نامردی در این جنگ هست، کسانی که می خواهند در جبهه ی حق در این جنگ سهیم باشند خیلی باید با بصیرت باشند.

و در اینجا سوالم از خودم این است: آیا لیاقت شهادت پای رکاب امام عشق را دارم؟

اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِهِ، وَالذّابّینَ عَنْهُ، وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِهِ، وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ، وَالْمُحامینَ عَنْهُ، وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ، وَالْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ.

ترجمه: خدایا مرا از یاران و کمک کارانش و دفاع کنندگان از او و شتابندگان بسوى او در برآوردن خواسته هایش و انجام دستورات و اوامرش و مدافعین از آن حضرت و پیشى گیرندگان بسوى خواسته اش و شهادت یافتگان پیش رویش قرار ده.



وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ  وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ.
و بگردان آن بزرگوار را خدایا پناهگاه بندگان ستم دیده ات،‌ و یاور کسى که جز تو یاورى برایش یافت نشود.
...
اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً.
ای خدا غم و اندوه دوری آن بزرگوار را به ظهورش از قلوب این امت برطرف گردان و برای آرامش دل های ما به ظهورش تعجیل فرما، اینان ظهورش را دور پندارند ولى ما که نزدیک مى بینیم.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این عکس کودک حجت‌الاسلام سید ابراهیم السید است که تکفیری‌های وهابی، در حمله به روستای حطله در دیرالزور، سر او و اعضای خانواده‌اش را بریدند و سپس اجساد شهدا را تکه‌تکه کردند و مساجد و حسینیه‌های روستا را نیز به آتش کشیدند و تعدادی از زنان شیعه را نیز ربودند.
۹۲/۰۶/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
فاطمه فضیلت پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی