گفتنی ها

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها

امر کن بی خانمانت می شویم
راز بگشا محرمانت می شویم
تو سلیمان جهانی رهبرم
هدهد نامه رسان ات می شویم

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

موش های شهر ما

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ب.ظ
احساس می کنم مدتی است موشهای شهرما زیاد شده اند. و از قضا تخصص های جالبی هم دارند این موشها. مثلا خیلی راحت از لوله فاضلاب بالا میروند. تعداد طبقات هم برایشان فرقی ندارد. مثلا خانه ما که سه طبقه از سطح زمین فاصله دارد، لوله های فاضلابش از دست موشهای شهر ما در امان نیست. نکته جالبش اینجاست که از لوله فاضلاب که بالا می آیند، و وارد سرویس بهداشتی -که الان دیگه اعتمادی به بهداشتی بودنش نیست - می شوند، همانجا (گلاب به رویتان) اقدام به تخلیه ی دستگاه گوارششون می کنند. این کارشان برای من انقدر عجیب شده است که جدیدا علاقمند شده ام رباطی به دنیای فاضلاب بفرستم که تصویر برداری ای از آنجا داشته باشد. احتمالا جای بسیار زیبایی باید بوده باشد که موشهای شهر ما دلشان نمی آید با فضولاتشان آنجا را آلوده کنند!!!
از این به بعد هم باید حواسمان را جمع کنیم وقتی وارد سرویس بهداشتی می شویم مزاحم کار موشهای شهرمان نشویم!!!
پی نوشت:
می خواستم بنویسم "جا داره مسئولین واقعا رسیدگی کنند" بعد دوباره گفتم خب واقعا باید به چی رسیدگی کنند!!! موشهای دو پا و خطرناکتری هستند که نیاز به تعقیب دارند بهتر است مسئولین به همان ها رسیدگی کنند. ما خودمان از پس این موشها بر می آییم.
۹۳/۰۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
فاطمه فضیلت پور

نظرات  (۱)

سلام
موش نخوردت!
جالب بود . به اعتقاد من اینها همش از نتایج تعامل با تمام جهانه که انگار گربه ها و موش ها شدیدا به اون عمل می کنند و با هم به تعامل رسیدند وگرنه لااقل تو خیابون شما که از سروکولش گربه بالا میره نباید مشکل موش وجود می داشت. نه؟!

پاسخ:
درسته ولی این روزا انقدر گربه های بی بخار شدن که فقط سوسکا رو می خورن. همین چند روز پیش یک مورد سوسک خوری توسط یک گربه مشاهده شد. معلوم نیست تو این دنیا چه اتفاقی داره می افته. قدیما گربه ها موش می خوردن حال از بس تام و جری تو برنامه کودک پخش شد، انگار گربه ها هم باورشون شده که دیگه بدست آوردن یک موش غیرممکنه. خدا لعنت کنه هالیوودو که خوراک لذیذ گربه ها رو ازشون گرفت!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی