گفتنی ها

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها

امر کن بی خانمانت می شویم
راز بگشا محرمانت می شویم
تو سلیمان جهانی رهبرم
هدهد نامه رسان ات می شویم

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

امنیت برای کیست؟

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ

واقعا چند روزی است به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده ام. که واقعا امنیت برای کیست؟ امنیت برای عروسک هایی است که با بزک کردن خود و حضور در اجتماع فضا را آلوده می کنند؟ یا برای خانم هایی است که حریم خود را حفظ می کنند؟ چه کسی مستحق امنیت است؟
یادم هست سیزده بدر همین امسال بود که دیدم خانمی در کنار همسرش (که معلوم نیست غیرتش را باد با خودش کجا برده بود) روسری را از سر برداشته و با خیال راحت مشغول خوشگذرانی است! با خودم گفتم فاتحه ی حجاب را در این جامعه باید خواند. همین روزهاست که خانم های چادری دیگر در این جامعه امنیت نداشته باشند. (امکانش نبود که بروم و تذکر دهم!)
و ندارند! این روزها خانم های محجبه در این جامعه امنیت ندارند. کلانتری ها که در حوزه ی اختیاراتشان نیست ظاهرا (اینجا را بخوانید) که با این جور مسایل برخورد کنند، بعضی کلانتری ها هم که با قبض برق مجرم را آزاد می کنند! (اینجا را بخوانید). قوه ی قضائیه هم که ... بماند! کو گوش پذیرنده انتقاد!
هی ـی ـی ـی ... ، بعععععله، خلاصه اینکه هر روز که می گذرد سوالی به سوالها افزوده می شود اما دریغ از یک پاسخ!
پیشنهاد: گشت ارشاد از افرادی که به بدحجاب ها تذکر می دهند حمایت کند. مجرمین را به راحتی رها نکنند، مسئولین گشت ارشاد به لحاظ حقوقی پیگیر به مجازات رساندن مجرمین در این زمینه باشند.

۹۲/۰۵/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
فاطمه فضیلت پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی