گفتنی ها

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها

امر کن بی خانمانت می شویم
راز بگشا محرمانت می شویم
تو سلیمان جهانی رهبرم
هدهد نامه رسان ات می شویم

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

تکرار اشتباهات

می گویند فرصت توبه داده ایم شاید توبه کنند و به دامن ملت برگردند! این چه فرصتی است که باعث طرح ریزی فتنه ی دیگری می شود؟ وقتی در این فرصت هیئت اروپایی که مادر این فتنه ها بودند با سران و مسببین این فتنه ملاقات می کنند هنوز هم می خواهیم صبر کنیم که چه بشود؟ می خواهیم یک معمای دیگر در افکار جوانان درست کنیم مثل قتل های زنجیره ای که هیچ وقت ابعادش، دلایلش و متهمینش برای مردم مشخص نشدند؟ گرچه فتنه را همه ی ما شناختیم ولی آیا آیندگان هم همین دید را درباره فتنه ی 88 خواهند داشت؟ یا با حرفهای یک شخصی مثل جناب خاتمی که می گویند ما از طلب سال 88 مان گذشتیم موضوع عوض خواهد شد؟ آنها که در برگزاری دادگاه متهمین و مجرمین و سران فتنه ی 88 تعلل می کنند باید در برابر تاریخ و آیندگان پاسخگو باشند.

**********************************************

مطالب مرتبط:

حاشیه ای بر 9 دی 88

نه دی اینجا ایران اسلامی،عاشورا تکرار نخواهد شد

فتنه گران بدانند ایران اسلامی از خداوند باگذشت تر نیست

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
توافق نامه هسته ای ایران و 1+5 در ژنو
بالاخره پس از رفت و آمدهای فراوان و چانه زنی های نفس گیر، توافقنامه 1+5 (که اخیرا 3+3 نام گرفته است) در ژنو امضا شد. دست آقای ظریف هم درد نکند بالاخره خیلی زحمت کشیده اند. گرچه شخص بنده به عنوان یک ایرانی از بندهای این توافقنامه راضی نیستم، برای عدم رضایتم هم دلیل دارم.
بماند...
همه ی حرف ها همین بود. همه ی دعواها بر سر این بود که ما (ایران) کار خلاف قانونی را مرتکب نشده است، اما آمریکا بر خلاف قوانین ایران را تحریم کرد و با زور گویی دارایی های ایران را بلوکه کرد. حالا ما باید کارهای قانونی خود را متوقف کنیم تا آنها دست از اقدامات غیرقانونی خودشان بردارند. گرچه به قول آقای ظریف این توافقنامه توسط مسئولین ایرانی مرقوم شده است و آنها امضا کرده اند ولی باید بگویم که ناجوانمردانه است. با امضای این توافقنامه زیر اتهام نامه ای که آمریکایی ها (که البته از اسرائیلی ها یاد گرفته اند) برایمان نوشته اند مهر تاییدی زده ایم از خون دل بازماندگان شهدای هسته ای.
زمانی قصه جالبتر می شود که ببینیم آنها (آمریکایی ها) وقتی به خانه شان برگشتند بازهم مثل همیشه حرفهای ددمنشانه ی خودشان را ادامه دادند و اذعان داشتند که حقی به نام حق غنی سازی را برای ایران قایل نیستند.
حالا باید منتظر نشست و دید که آیا آمریکایی ها به تعهدات خود پایبند می مانند یا خیر؟
و باید دید که در شش ماه آینده آیا چه توافقنامه ی ظفرمندانه ی(!!!) دیگری در انتظارمان است؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پرسشی که از چهار سال پیش تا کنون بدون پاسخ ماند

قبل از هر چیز از صداو سیما یک تشکر ویژه میکنم بخاطر مستندهایی که از فتنه 88 تا  کنون پخش کرده است که به تازگی یکی دیگر از این مستندها در خبرهای شبکه یک و  دو و خبر پخش شد. تفاوت ویژه ای که این مستند با سایرین داشت، نامبردن از عاملین فتنه یعنی موسوی و کروبی و نمایش تصاویر آنها بود.

و سوال اینجاست که حالا که همه هم نام این افراد را می دانند و هم صراحتا در شبکه های سراسری کشور درباره جرائم ایشان سخن گفته می شود و هم اینکه دادستان کل کشور در نشست های خبری بر مجرم بودن ایشان تاکید کرده اند، دلیل اینکه دادگاه آنها تشکیل نمی شود چیست؟ تا کی باید این حصر خانگی که دستمایه ی تهمتهای فراوان به نظام جمهوری اسلامی ایران و مظلوم نمایی اصحاب فتنه شده است باید ادامه داشته باشد؟ باید از قوه محترم قضائیه پرسید شما که خود تصریح می کنید برای اجرای احکام الهی از هیچ کسی ترسی ندارید چگونه است که این دادگاه را به تعویق انداخته اید؟

و یک سوال یواشکی دیگر:

راستی جناب آقای محمد خاتمی که در جریانات فتنه با این دو شخص همکاری و همیاری داشته است و در راهپیمایی های روز قدس دست در دست آنها شعار ساختار شکنانه «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند، چگونه مبری شدند؟ چگونه است که کروبی و موسوی درد حصر خانگی هستند ولی خاتمی در آزادی تمام و کمال به فعالیتهای خودش ادامه می دهد؟ آیا آقای خاتمی در خفا توبه کرده است؟ و در ملا توبه را شکسته است؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جناب آقای روحانی، به کجا چنین شتابان؟

هی می خواستم ساکت بمانم و هیچی نگویم، فرصتی باشد برای جنابان عظام که به تازگی دستشان در دولت باز شده، گفتیم بگذاریم پاییز تمام بشود بعد تعداد جوجه ها مشخص شود ، هی ساکت نشستیم، هی خون دل خوردیم، هی بعد از شنیدن اخبار سرمان را پایین انداختیم، با شنیدن اخبار مذاکرات ژنو و شاخ و شانه کشیدن دشمنان مردم مظلوم ایران، دیدم دیگر نمی توانم ساکت بمانم و هیچ نگویم.

جناب آقای روحانی ، جناب آقای ظریف، جوانان مسلمان ایرانی از این ذلتی که برای آنها به ارمغان آورده اید دلخور و ناراضی هستند. ما ایمان داریم که شما هم ایرانی هستید هم مسلمان، و حداقل تصورمان این است الفبای اولیه ی ایرانی بودن را بلدید! کی مسلمان ایرانی ذلیل شده است؟ واقعا چندبار از یک سوراخ باید گزیده شوید؟ چندبار دیگر از این نامردها باید خنجر بخورید تا مفهوم آیه 120 سوره مبارکه بقره را درک کنید؟ ما ذلت را نمی پسندیم، زندگی راحت و ارزانی همراه با ذلت را نمی خواهیم، من حاضرم از گرسنگی بمیرم اما صلح با ذلت را نمی پذیرم.

مگر سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰ را نخوانده اید که می فرماید:

وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ (هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.)

جناب آقای ظریف در مذاکرات ژنو به طرفهای مذاکره ات بگو: قُل یا أَهلَ الکِتابِ هَل تَنقِمونَ مِنّا إِلّا أَن آمَنّا بِاللَّهِ وَما أُنزِلَ إِلَینا وَما أُنزِلَ مِن قَبلُ وَأَنَّ أَکثَرَکُم فاسِقونَ. «سوره مبارکه المائدة آیه ۵۹» (بگو: «ای اهل کتاب! آیا به ما خرده می‌گیرید؟ (مگر ما چه کرده‌ایم) جز اینکه به خداوند یگانه، و به آنچه بر ما نازل شده، و به آنچه پیش از این نازل گردیده، ایمان آورده‌ایم. و این، بخاطر آن است که بیشتر شما، از راه حق، خارج شده‌اید.»)

و باز هم حرف آخر را قرآن می گوید: فَلا تَهِنوا وَتَدعوا إِلَى السَّلمِ وَأَنتُمُ الأَعلَونَ وَاللَّهُ مَعَکُم وَلَن یَتِرَکُم أَعمالَکُم . (سوره مبارکه محمد آیه ۳۵) پس هرگز سست نشوید و (دشمنان را) به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------