گفتنی ها

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها

امر کن بی خانمانت می شویم
راز بگشا محرمانت می شویم
تو سلیمان جهانی رهبرم
هدهد نامه رسان ات می شویم

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

22 بهمن 92 و گزینه های روی میزش

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
بالاخره صبح روز 22 بهمن رسید. صبحانه ای خوردیم و راهی شدیم. راهی پیوستن به خیل عظیم مردمی که با عشق آمده بودند. چه جمعیتی، خیلی بیشتر از پارسال آمده بودند. یادآور غرور ملی بود حضور با شکوه این مردم همیشه در صحنه. گاهی کم و کاستی هایی به چشم می خورد اما در برابر حضور میلیونی به هیچ وجه قابل ذکر نیست. وقتی گاهی از شدت شلوغی پاهای هموطنان به پایم برخورد می کرد در دلم می گفتم فدای قدمهایتان، که چه خوب آمدید.
اوباما، نتانیاهو، وندی شرمن و خیلی های دیگر، این مردم را ببینید و از یاوه های گویی هایتان درباره گزینه های روی میز دست بردارید، واقعیتها را ببینید، دروغ های رسانه های خودتان را حداقل خودتان دیگر باور نکنید، پایان کار شما فرا رسیده، بهتر است برای خودتان فکری کنید که توبه ی گرگ مرگ است.
حیفم آمد عکس نگیرم از این جمعیت، فقط جایگاهی نبود که سیل خروشان را ثبت و ضبط کنم. تصاویری که در زیر مشاهده می کنید در حد توان و با امکانات کم توانستم تهیه کنم اما به هیچ وجه این تصاویر گوینده حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدارمان نیست.




همه و همه آمده بودند:

 

و سوزاندن نماد ظلم و جور (اسرائیل):



 تا روز 22 بهمن جشن پیروزی انقلاب می گیریم ، یک روز بعد از 22 بهمن هم جشن حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی رو می گیریم. برای همین دهه فجرمون همیشه 11 روزه!!!

۹۲/۱۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
فاطمه فضیلت پور

نظرات  (۳)

۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۶ مصطفی طالبی
عقل معاش می گوید که شب هنگام خفتن است/ اما عشق می گوید که بیدار باش/ در راه خدا بیدار باش/ تا روح تو چون شعاعی از نور به شمس وجود حق اتصال یابد /عقل معاش می گوید که شب هنگام خفتن است/ اما عقل معاد می گوید که همه ی چشم ها در ظلمات محشر در آن هنگامه ی فزع اکبر از هول قیامت گریانند مگر چشمی که در راه خدا بیدار مانده و از خوف او گریسته باشد/ عقل معاش می گوید که شب هنگام خفتن است/ اما عشق می گوید: چگونه می توان خفت وقتی که جهان ظلمتکده ی کفر آبادی است که درآن احکام حق مورد غفلت است... /آقا مرتضی آوینی
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۱۸ کلام عرفان(محمد سخاوتی راد)
کلام عرفان با قلبی شکسته به روز است:
پس از حماسه!!!!!!!!!(تأملی بر اغتشاشات اخیر دزفول)
منتظر حضورتان هستیم.
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۲۷ کلام عرفان(محمد سخاوتی راد)
کلام عرفان به روز است با:
«عزل و نصب باکلید»
منتظر حضورتان هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی