گفتنی ها

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها

امر کن بی خانمانت می شویم
راز بگشا محرمانت می شویم
تو سلیمان جهانی رهبرم
هدهد نامه رسان ات می شویم

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

یا محمد

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ب.ظ

أعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا حَسْرَةً عَلَی الْعِبَادِ مَا یَأْتِیهِم مِّن رَّسُولٍ إِلاَّ کَانُوا بِهِ یَسْتَهْزِؤُون 

دریغا بر این بندگان! هیچ فرستاده ‏ای بر آنان نیامد، مگر آن که او را تمسخر می‏کردند

(سوره مبارکه یس، آیه 30)

یا محمد

سلام بر تو و بر خاندان پاک و مطهرت، سلام بر تو و بر اجداد و نیاکانت، سلام بر تو ای وارث همه ی خوبی ها و مهربانی ها، ای رسول رحمت و مرحمت، ستودنی ترین نامها را بر تو نهادند. ای پاکترین و والاترین فرد هستی و ای با عظمت ترین شخصیت تاریخ بشریت، برای ما چه افتخاری از این بالاتر که پیرو پیامبر راه یافته به «قاب قوسین او ادنی» هستیم. و سلام بر قلم آنگاه که نام زیبای تو را بر گستره گیتی از ازل تا به ابد نوشت تا تاریخ بداند همه چیز از آن توست و برای تو.

ابولهب های زمان، طاقت دیدن مهربانی هایت را نداشتند، و می خواهند خورشید وجودت را با نفسهایشان به خاموشی بسپارند. زهی خیال باطل، که این نور ازلی و ابدی که از نور مطلق الهی سرچشمه گرفته است، به کوری چشم ابلیس و ابلیسیان همیشه پابرجاست. پابرجاست تا به ابلیس لعین رجیم نشان دهد که شکست خورده ی تاریخ است و فرزندان آدم به کوری تک چشم ابلیس تمام عمر به وحدانیت الله شهادت می دهند و به رسول رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی و خاندان پاک و مطهرش شب و روز درود می فرستند، و بر نام ابلیس، آنروز که به قامت آدم سجده نکرد نفرینی ابدی حواله می کنند. 

ابولهب ها و ابوسفیان ها از سرنوشت شوم پدران به فنا رفته شان بی خبرند که اینگونه خود را به سخره گرفته اند، غافل ای اینکه امروز نام زیبای «محمد -صلی الله علیه و آله-» روزی پنج بار از جای جای این کره خاکی به آسمان بلند می شود و ابلیسیان بدانند که با اینگونه حرکات روز به روز عذاب خودشان را افزون می کنند و دیگر هیچ.

نفرین به ابولهب، نفرین به ابوسفیان، نفرین به پیروانشان، و نفرین به آنان که به نام اسلام و به کام اسرائیل انسان های بیگناه را به خاک و خون میکشند. نفرین به اسرائیل و نقشه های شومش.

سلام بر محمد و آنروز که نور وجودش تجلی یافت، سلام بر محمد آنروز که زاده شد، سلام بر محمد آنروز که پذیرای وحی الهی شد، سلام بر محمد آنروز دست مولا امیر المونین را به نشانه ی ولایت در غدیر خم بالا گرفت... سلام بر محمد و بر خاندان پاک و مطهرش از ازل تا ابد.

۹۳/۱۰/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
فاطمه فضیلت پور

نظرات  (۱)

۲۸ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۷ ســوز ستان
احسنت بر غیرت اسلامی ات بانوی شیعه
پاسخ:
ممنونم خواهرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی