گفتنی ها

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها را باید گفت

گفتنی ها

امر کن بی خانمانت می شویم
راز بگشا محرمانت می شویم
تو سلیمان جهانی رهبرم
هدهد نامه رسان ات می شویم

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام و تشکر از افزایش 40 درصدی قیمت بنزین و افزایش ناگهانی و بدون مقدمه ی گاز و فشاری که به اکثریت قاطع ملت مظلوم ایران وارد کرده اید.

جناب آقای روحانی در سخنرانی ای که در سفر به غرب استان تهران داشته اید فرموده اید: «با وجود اقلیت بسیار کوچکی که بلندگو‌های بزرگ را از دیگران عاریه کرده‌اند، اکثریت قاطع ایران به دنبال مسیر صلح و آشتی و تعامل سازنده با جهان هستند.» اینجانب قطره ای از دریای ملت بزرگ ایران هستم که تحت هرگونه فشاری حاضر به پذیرش ذلت نیستم، فرزند این انقلابم که به من «هیهات من الذله» را آموخت و امامم به من ثابت کرد که «ما می توانیم». کافی است نگاه کوچکی به گذشته ی سی و اندی ساله ایران اسلامی بیاندازید تا ببینید ملت ایران سخن امامشان را به طور عملی به همگان اثبات کردند و شعار «ما می توانیم» را به «ما توانستیم» تبدیل کرده اند.

سخن کوتاه اینکه در این که ملت ایران به دنبال مسیر صلح و آشتی هستند شکی نیست، اما صلحی که در آن پیروی از امر ولی فقیه زمان نباشد به ذلت ختم می شود و ما ذلت را نخواهیم پذیرفت. مگر نه اینکه امام خامنه ای فرمودند: «حالا در همین مذاکرات باز حرفهای تازه‌ای میزنند. [مثلا] بازرسی‌ها، گفتیم که اجازه نمیدهیم از هیچ‌یک از مراکز نظامی هیچ بازرسی‌ای از سوی بیگانگان صورت بگیرد.[1] »

وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند هیچ بازرسی، این شامل هر نوع بازرسی خواهد بود، هیچ بازرسی یعنی حتی اگر بازرسی (بخوانید بازجویی، بخوانید جاسوسی) مدیریت شده هم باشد، اجازه نمی دهیم. نه اینکه فقط مقام معظم رهبری اجازه ندهند، ملت ایران به تبعیت از ولی فقیه زمانشان اجازه نخواهند داد، و به فرموده همان رهبر، دولت ما نیز جزئی از همین ملت است، برخواسته از همین ملت است. پس وقتی می گوییم ملت اجازه نخواهد داد یعنی شما نیز اجازه نخواهید. و ای کاش اجازه نفرمائید. و ای کاش وزیر محترم امور خارجه نیز از همان لبخندهایی که به قاتلان فرزندان این ملت می زنند، گاهی نیم لبخندی هم به نمایندگان این ملت داشته باشند.

1: ۱۳۹۴/۰۲/۳۰، بیانات در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام.

و السلام علی من التبع الهدی


۹۴/۰۳/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
فاطمه فضیلت پور

نظرات  (۱)

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۶ مهدی اصغری



سلام
وب زیبایی داری
دوست داشتی به منم سر بزن




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی